babadan oğula geçme ideoloji

  1. 1
    baba biz neciyiz + ... cuyuz oğlum akılsız olan çocuk(maalesef çoğunluk) : tamam baba. akıllı olan çocuk: neden ? , baba: sansür tir et editörün görüşü: ideolojinin kendisi garabettir. insan kendini bir ideoloji içine hapsetmemelidir. sevdiği bir adamın her yaptığını körü körüne savunmak da garabettir. sevmediği insanın her yaptığını aşağılamak da. öneri: sadece düşünün ve dinleyin. farklı düşünene saygı gösterin,küfür etmeyin. saygılar.
     
  2. 2
    mallıktır.
     
  3. 3
    Aslında türkiye'de sadece babadan oğula değil tüm akraba olarak aynı ideoloji geçmekte. Tek bir an için bile sorguladığında " bizim x'in oğlu şu olmuş" diye anında kınama timi devreye giriyor.
    #142861 kheldar | 01/07/2013 19:43
     
  4. 4
    hemen her ideolojide görülse de genelde akp çizgisi partilerde görülür. ben hiç solcu (yahut sosyal demokrat) ailenin çocuğunun ak partili hüloğğğğ olduğunu görmedim. ben mi? babam cehapeli ben mehapeliyim. aaa tayyip'e göre bunlar ruh ikiziydi zaten, evet.
    #142870 der tiger von kreuzberg | 01/07/2013 20:01
     
  5. 5
    @4 önce güldüm sonra derin düşüncelere gark oldum kardeşim.
     
  6. 6
    @5 eksimi vermişsin karşim
    #142877 der tiger von kreuzberg | 01/07/2013 20:07
     
  7. 7
    @7 sivilerimiz yakınmış da benim ideolojim yok
    #142881 kutuptadevegörenbedevi | 01/07/2013 20:16
     
  8. 8
    bu başlığı açma amacım herhangi bir partinin seçmeninin suçlanması değildi. yazıyorsunuz şunlar öyle bunlar böyle diye. benim sözlerim o dediklerinize ve sizin gibi hemen biz değil onlar öyle diyenlere.. kendinizi sıkıştırmayın bir görüşe takılıp kalmayın. oy verirken en az kimden nefret ediyorsanız da ona oy verin. ben böyle yaptığım için böyle tavsiyede bulundum. @6 kardeşim anlamışsındır neden eksilediğimi.
     
  9. 9
    @9 eksi köpeğin olsun panpa (seri eksileme de). cidden zikimde değil.
    #142883 der tiger von kreuzberg | 01/07/2013 20:21
     
  10. 10
    bana bu başlığı hatırlattınız lan. sinirlendim.
     
  11. 11
    babadan oğula nesıl bunlar..
    #203631 yazar | 20/08/2013 16:13
     
  12. 12
    aile baskısı olduğu hatta aile baskısı değil mahalle baskısı dediğimiz terim olduğu sürece geçerli olacaktır bunlar. ve sadece muhafazakar çizgi için geçerli değildir malesef özellikle şu r4bia olayında fark ettim ki gezi parkı olaylarına katılan bir çok insan r4bia ile dalga geçiyor. yok yani bir ay öncesine kadar özgürlük diyen bizler neden şimdi başkalarının görüşlerine saygı duyamıyoruz? bu kadar mı nefret doluyuz? yok her arap olayları olduğu zaman türkistan olayları gündeme geliyor. olması gereken düşümek ve her tarafı olumlu yönlerini gündemde tutmaktır bana göre. yok onun ırkı bu daha önce bize bunu yapmışlardı şimdi ölsünler tarzı düşünceler dönüyor bu nedir bu nasıl bi kindir? insan ölüyor hiç mi görmüyorsunuz? zamanında başkalarının bize yaptıklarını biz onlara yapmayalım ki tarihte ismimiz temiz olarak güvenilir olarak geçsin yanlış mıyım?
    #203639 leonardodavinci | 20/08/2013 16:21
     
  13. 13
    @14 bir yandan haklısın ama kardeşim bir yandanda yanlış düşüncedesin bana göre..
    #203651 yazar | 20/08/2013 16:28
     
  14. 14
    @14 tamamen katılıyorum. ayrıca başlığı açma amacım muhafazakar çizgiyi hedef almamdan değildi. hatta açık konuşayım ulusalcılardan zerre haz etmem onlar kızdırmıştı da açmıştım başlığı. ama tüm ideolojileri kapsıyor tabi.
     
  15. 15
    @15 yanlış gördüğünü söylersen, bizde kendimize bi çeki düzen verelim. eğer türkistan olayı ile alakalı söylüyorsan ben türkistan için düzenlenen eylemlerde de bulundum, filistin için düzenlenende de bulundum, gezi parkında da vardım bunu baştan söyleyeyim.
    #203659 leonardodavinci | 20/08/2013 16:32
     
iv> iv> iv> >