biz ne bolşeviğiz nede komünist

  1. 1
    Biz ne bolşeviğiz ne de komünist;ne biri ne diğeri olamayız. Çünkü, biz milliyetperver ve dinimize hürmetkarız. m.kemal atatürk. bu sözün atatürk tarafından söylendiğinin kanıtı var mı la nutuk ta var mıydı bu...
    #181117 kafka | 29/07/2013 11:59
     
  2. 2
    Türkiye'de bolşeviklik olmayacaktır. Çünkü, Türk Hükümeti'nin ilk gayesi halka hürriyet ve saadet verme, askerlerimize olduğu kadar, sivil halkımıza da iyi bakmaktır. tr.wikiquote.org/...link
    #181120 skyrunner | 29/07/2013 12:01
     
  3. 3
    @2 eyvallah skycan ımm oo şeeet
    #181122 kafka | 29/07/2013 12:03
     
  4. 4
    abdülkemal kelamı kısacası siz islamofobik çapulcularsınız.
    #181242 foreque | 29/07/2013 13:21
     
  5. 5
    tanrı dağı kadar türk hira dağı kadar müslümanız bir de bu var, benzer yusuf tunaydı sanırım söyleyen ama geçmişe baktığın zaman türkçülüğün fikir babaları türkçülüklerini ön plana çıkardıkları kadar islama bulaşmazlar sadece saygı gösterdiklerini söylerler hata yazıcıoğlu partiden ayrıldığında bu türkçü fikir babalarının elinde yetişmiş türkeş bizim islamın yayılması gibi bir davamız yoktur demiştir yani türkçü cephe islama her zaman saygı duymuş ama hiçbir zaman islam gibi bir davaları olmamıştır
    #181252 galfe | 29/07/2013 13:30
     
  6. 6
    mhpnin islam gibi davası olmadığı söylemek komik oluyor. kanımız aksa da zafer islamın, türklük bedenimiz, islam ruhumuzdur ruhsuz beden ceset olur diyen ülkücülük nasıl oluyor da islamı umursamıyor anlamadım. 32. gün programına ait o videoda ise islamın siyasallaştırlmasına değinilir. bbpnin bugünkü hali de malum zaten
    #181379 der tiger von kreuzberg | 29/07/2013 15:12
     
  7. 7
    videonun ilgili kısmı şu; www.youtube.com/...link yanlış anlaşılıyor sanırım söylediklerim yahut bir önceki sansür la ilişkilendirilmiyor ülkücüler islamı önemsemez demiyorum ülkücüler islamın yayılmasını müslüman türk birliği kurmayı hedeflemez ve dolasıyle böyle bir ülküleri yoktur, islamı önemsemezden anlaşılması gereken budur ayrıca bakalım; atsızı ele alalım türklük davasına çekmediği çile kalmamış katıksız bir türkçü 64 de ötüken de yayınlamış bir yazısı vardır yazının başlığı aynen; "islam birliği kuruntusu" dur konu türkçülük olduğu için tek örnek tek atsız yeter diye düşünüyorum ülküyü, ülkücülüğü mhp ile mhp ülkücülüğünü de nizam-ı alemle karıştırmamak gerek
    #181413 galfe | 29/07/2013 15:58
     
  8. 8
    faşist diyorlar ama ben hala çözümleyemedim ;)
    #181421 moridin | 29/07/2013 16:12
     
  9. 9
    küçük bir dipnot marksistler mustafa kemal atatürk'ü burjuva devrimcisi olarak nitelendirirler.
    #181428 siyah kırmızı | 29/07/2013 16:18
     
  10. 10
    @11 eyvallah days,not ettim :)
    #181436 siyah kırmızı | 29/07/2013 16:28
     
  11. 11
    @8 ülkücülüğün, mhpden bağımsız bir olgu olduğunu düşünmüyorum. ülkücülük, türkiye içinde kalan birşeydir. öncelikli hedef türkiyenin milliyetçi bir hale gelmesi. turan birliği de malumdur ki sadece mhpye ait birşey değil, bu yüzden mhpnin de öncelikli hedefi turan değil milliyetçi türkiyedir. ha türk dünyasının büyük çoğunluğu müslüman olduğu için müslüman birliğinin bir kısmı da turan ile sağlanabilir. dediğim gibi mhp, her ne kadar islami damarı olan bir parti olsa da islamı siyasete alet etmez, türkeşin sözleri de bu bağlamdadır. atsıza gelince. atsız, ülkücü değildir zaten. mhp ile bağlantısı yoktur. (ki bence mhp ülkücülüğü, x ülkücülüğü, y ülkücülüğü diye birşey yoktur) ben atsıza rağbet etmem. atsız ata falan da demem. şu milletler geçmişteki, şu milletler şimdiki, şu milletler gelecekteki düşmanımız diyen, hatta bir kitabında (çanakkale ile ilgili, adını hatırlayamadım) hz.muhammed'ten "arap muhammed" gibi ifadelerle bahseden adamı ben desteklemem. ülkücüler de atsız fetişizminden kurtulmalı bence.
    #181459 der tiger von kreuzberg | 29/07/2013 16:49
     
  12. 12
    ikinci paragraftan başlamak daha kolayıma geliyor atsızın ülkücü olmadığını idaa etmek, kızılelmadan, turandan bi haber olmak demek dolayısıyle türk birliğinin altını boşaltmak demektir ülkü lafı atsızla can bulur atsızın dinine gelince atsızın müslüman olduğunu düşünmüyorum fakat dini lekeleyen bir tane açıklamasına da rastlamadım nurculuk denen sayıklama adlı makalesinde; sayidi kürdiden bolca bahseder verir verirştiriri ama hak verirsiniz ki bir cemati sevmemek islama karşı gelmek değildir z vitamni adlı kitabın sonunda şehitlerin mezarından kalkarak inönüden hesap sorduğu bir sahne kaleme almış aynen savaşta ölenler için şehit ibaresi kullamıştır yine bu da atsızın müslüman olduğunun göstergesi değildir birinci ve zor paragraf; mhp ülkücülük karmaşası türkeş yılalrca hapis yatmış, türklük davasına çok acı çekmiş, sürgün yemis sağlam bir türkçüdür ve ülkücülüğü siyasi zemine taşıyan oturtabilen tek adamdır şimdi geçmişe ve geçmişteki türkçülerin söylemlerini okuyup öğrendikten sonr ülkücülüğün türkeşle başladığını söylemek yanlış olur dediğim gibi türkeş ülkücülüğü siyasi arenaya taşıyan, ve büyük uğraş veren bir isimdir ülkücülük fikrinin temellerini atan adam değil durum böyle olunca ülkücülüğü mhp ülcülüğü, o ülkücülüğü ve bu ülkücülüğü gibi sınıflara ayırmak kaçınılmaz oluyor
    #181478 galfe | 29/07/2013 17:06
     
  13. 13
    @15 türkiye'de bir siyasi parti olan milliyetçi hareket partisinin türkiye sınırları içinde kaldığını söylemiştim. evet ülkücülerin kızıl elma, turan gibi idealleri var, ancak türkiyede faaliyet gösteren bir partinin yapması gereken ilk şey de kendi ülkesindeki işi halletmek. işyerinde olduğum için kısa yazıyorum, bu yüzden bazı şeyler eksikmiş gibi görünebilir, affola. turancılık ve kızılelma uzak kavramlardır. yani milliyetçi türkiye kurulduktan sonra bu aşamalara geçilecek. atsızı tutmamamın tarafı dine mesafeli oluşudur. said nursiyi ben de sevmem ancak onu örnek vermek de islamı onun gibilerle sıkıştırmaktır, bu da yanlıştır. türkeş ülkücülüğü oturtabilen tek adam olduğu için ülkücülüğün de mhpde olması gerektiği konusunda anlaşıyor gibiyiz. tek mesele türkeşin fikirlerini saptırmamak. burada türkçülük ile ülkücülüğü ayırmak lazım bence. bana kalsa partinin adı ülkücü hareket partisi olmalı. türkçülüğü ülkücülüğün bir parçası gibi almamalıyız. türkçülük, ırkçılığa kadar varabilir ki atsız da kendini ırkçı olarak tanımlar.
    #181485 der tiger von kreuzberg | 29/07/2013 17:21
     
iv> iv> iv> >