helal olsun

  1. 1
    beyler bakın çocuk 10 yaşında izmit-bursa yolunda ford cargo ile akıtıyor valla www.youtube.com/...link
    #187090 glenjohnson | 02/08/2013 02:11
     
  2. 2
    çok güzel kapak yapmış. "Serhildan'ı siz öğrettiniz. Türkiye Cumhuriyeti devletinin parçalanmayacağını, yıkılmayacağını biz de size öğreteceğiz" www.yenisafak.com.tr/...link
    #321233 smertin | 12/10/2014 16:12
     
  3. 3
    şunu bir de eksileyen var. ülkenin bölünmeyeceğini öğrenecek biri de burada galiba.
    #321235 smertin | 12/10/2014 16:14
     
  4. 4
    devlet diye savunduğu şey bizi ezen sömüren insanların baskı aracıdır. çok da helal olunacak bir şey yok, halkı değil katilleri hırsızları savunuyor zira. ben eksilemedim orası ayrı.
    #321236 anoktainoktagnokta | 12/10/2014 16:15
     
  5. 5
    smertin cnm bn eksiledim. iki yürüyüşle devlet yıkılacağını düşünenleri eksiliyorum genellikle...... nothing personal ^.^
    #321237 ubeydullah chygrizinski | 12/10/2014 16:16
     
  6. 6
    olaya vatani görevini yerine getirken bu ülke için canını ortaya koymuş biri olan polis memurların şehit olduğu gözüyle bakmanı tavsiye ederim. haa senin gözünden bakarsak zaten bunlar sömürüyor o zaman satalım bu toprakları kim ne sansür yiyorsa o olsun demeye çıkar.
    #321238 smertin | 12/10/2014 16:17
     
  7. 7
    @5 pkk sempatizyanı mısın?
    #321239 smertin | 12/10/2014 16:18
     
  8. 8
    @6 alakası yok. polis memurlarının neler yaptığını da biliyoruz. hangi memurun gözünden bakmam gerekecekse ona göre cevabım değişiyor. zira canımı zor kurtardığım memurları direkt düşmanım olarak görüyorum. benim gözümden bakınca devlet yıkılır. toprak yine bizimdir. önemli olan halktır.
    #321245 anoktainoktagnokta | 12/10/2014 16:48
     
  9. 9
    @7 evet canım. geetil feşizzzz teeceeeeyi askere bile gitmemiş dalyarakların linklerini sansür layarak yıkıcağım ^.^
    #321246 ubeydullah chygrizinski | 12/10/2014 16:53
     
  10. 10
    devletin bölünmesinden korkanlar yerine keşke sivillerin ölmesinden yakınanlar olsaydı. devlet denilen şey pragmatisttir. onun için her zaman otorite ve güç önemlidir. binlerce veya milyonlarca askerin savaşlarda ölmesi önemsizdir devlet için. çünkü kazanımları otorite, yeni bir toprak ve yeni bir tiranlık olacak. o yüzden ne t.c. ne de kürdistan taraftarı olmak gerek. nerde otorite orada sansür luk.
    #321247 Pyrrhocorax | 12/10/2014 16:56
     
  11. 11
    şunu tartışmak gerek o zaman. otorite isteyenin de istemeyenin de kendine göre sebepleri var. ama otoritesizlik nasıl kendini idare edebilir. yani baktığın zaman insanlığın başından itibaren güçlü olan karar mekanizmasında söz sahibi olmuş devlete kadar evrilmiş. baktığın zaman nasıl bir otorite yaratılabilir ki otoritesizliği savunsun.
    #321248 siyah kırmızı | 12/10/2014 16:59
     
  12. 12
    @11, evet, aslında tartışılması gereken yer de tam orası ve haklısın da. 21 yüzyılda bu otoritesizlik tamamen bir kaos olacak. hiper-ütopya bu. imkansız. ama işte insan istiyor yine de. romantizme devam.
    #321249 Pyrrhocorax | 12/10/2014 17:00
     
  13. 13
    @11 sınıflar arası ayrımlar ortadan kalkınca, insan yaşayabilmek için üretince, birbirine olan düşmanlığı ortadan kalkınca, toplumsal üretimin yönetimini denetleyen organlardan başka bir organ kalmıyor ortada teoride. devlet diye bahsettiğimiz şey bir sınıfın baskı aracıdır. ortadan kalkacağını söylediğim şey de bu, bütün yönetimsel organların yok olacağını söylemeye çalışmıyorum.
    #321251 anoktainoktagnokta | 12/10/2014 17:01
     
  14. 14
    bugün "türküye cumhuriyeti'ni yıktırmayacaaaazzz töröriz orrrrusbu çojukları" diye sinirden ağlayan 31cilerin babaları bundan 30-35 sene önce üç hilalli bildirilerinde atatürk'e envai çeşit küfrederek osmanlı'yı dirilteceklerini söylüyordu sdfsdşslgsgsdfs geçin bu kantin dev-yolcusu ayaklarını beyler ^.^
    #321255 ubeydullah chygrizinski | 12/10/2014 17:04
     
  15. 15
    @12 o düşünce konusunda hem fikirlik var. işin sonunun hep bir apokaliptik hal alacağını düşünürüm ben de. @13 abi o dediğin imkansız ya. yani baktığın zaman insan geçmişten günümüze dil dın ırk olarak ayrık ve bunlar hep bir çekişme sebebi. o dediğinin olması için toplulukların olabildiğince mikro bir hal alması gerekir. köy altı düzen gibi.
    #321256 siyah kırmızı | 12/10/2014 17:05
     
  16. 16
    @15 olay o kadar basit değil. dil din ırk olarak ayrılıklardan bahsetmiyoruz. ezen ezilen ilişkisinden, sömürüden bahsediyoruz. dil din ırk ayrılıkları ortadan kalkabilir. savaş nedeni olmaktan çıkabilir. ama ana konumuz sömürüdür. tabi önce bütün toplum yapımızın artı değer sömürüsüne dayandığını görmek lazım, din dil ırk ayrımından ne kadar büyük bir problem olduğunu görebilmek için. bu dediğimin imkansız görünmesi de doğal çünkü bunlar en az üç beş kitap süren konular, temelleri yani. ben de yeterince bilmiyorum. öyle iki cümlede anlatılabilecek şeyler değiller.
    #321257 anoktainoktagnokta | 12/10/2014 17:07
     
  17. 17
    otoriteyi ayakta tutmaya çalışan yani devlet gücünü korumaya çalışan bir polis memurunun sözleri burada bdpli eş başkanadır. bu eş başkan bingöl de şehit vermemize sebep olan ölü teröstin cenazesini almaya çalışıyor olması. lafla oturulduğu yerde konuşarak yürümüyor bu işler. polis memurlarını ve olayları bir tutmayınız. istanbul'da ankara'da polis sadece polistir ancak doğuda durum çok farklıdır. ve ayrıca bir ütopya içerisinde yaşadığınızı düşünmeye başlayacağım. şöyle ki dünyada bir ülke olsun herkes kardeş olgusu mu var aklınızda. 90 yıl önce bu vatanı ve bu bayrağı ki size göre bunlara inanmamak lazımmış şehit olan yüzbinlerce genç ki çoğu çocuk sayesinde burada yaşıyoruz. haa onlar bu mücadeleyi vermeyip biz bu kadar rahat yazamasaydık o zaman ne düşünürdünüz merak konusu.
    #321259 smertin | 12/10/2014 17:07
     
  18. 18
    @13 zaten günümüzde de mümkünü olan o. zira 8 milyara dayanan ve her kıtayı istila eden insanlar tamamen otoritesiz ve gözetimsiz halde yaşayamaz. intihar olur bu tamamen. @15, evet. zaten öyle. politika iyi bir şey değil bence. bir baskı aracı.
    #321260 Pyrrhocorax | 12/10/2014 17:07
     
  19. 19
    @16 sen burada marx'a atıfta bulunuyorsun. :D marx'a diss atmak haddim değil ama bana göre marx içinde bulunduğu durumdan dolayı biraz duygusal..
    #321265 siyah kırmızı | 12/10/2014 17:11
     
  20. 20
    @19 ben marx'a atıfta bulunmadan konuşamam :) marx'a duygusal demek biraz gariptir ama. adam hayatını araştırıp yazmakla geçirmiş bir bilim insanı zira.
    #321266 anoktainoktagnokta | 12/10/2014 17:12
     
  21. 21
    @20 dslfskdakşaskaşs başkan senin marx'ın bir sürgünden öteki sürgüne savrulmaktan devletin ne olduğunu pek bilemedi yha. kitaplarının ilk çevirmenlerinden lenin de aynı şeyleri yaşadı mesela, o'nun kurduğu devlet de mortingenstrasse afedersin ^^
    #321267 ubeydullah chygrizinski | 12/10/2014 17:15
     
  22. 22
    @21 haklısın kardeşim. ben geri zekalıyım, sen her şeyi biliyorsun. alay edebileceğin bir veledim ben. akranınım senin. enseye şaplak göte parmak. ne oldu o dünkü karı kaldırdın mı bardan?
    #321268 anoktainoktagnokta | 12/10/2014 17:16
     
  23. 23
    @20 marx mükemmel bir araştırmacıdır uçanı koşanı okumuş adam. ama kurduğu model bana göre döneminin ağır koşullarından türüyor yine bana göre duygusallığı bu sebepten. kapitalizmin kendini yok edeceği yine bana göre doğru ama komünizmi mi getirecek orası bana göre muallak.
    #321271 siyah kırmızı | 12/10/2014 17:20
     
  24. 24
    bu hoş tartışma ortamı sansür imi kaldırdı. seviyeyi biraz aşşağı çektim ve gidiyorum ama sansür im hep yukarda kalacak.
    #321272 teodosic | 12/10/2014 17:21
     
  25. 25
    @23 olabilir tabi ama günümüzde de koşullar çok ağır. gözümüze sokulmuyor olması ya da durumun içinde olmamamız olayı değiştirmiyor.
    #321273 anoktainoktagnokta | 12/10/2014 17:21
     
iv> iv> iv> >