ergenekona kumpas diyip

  1. 1
    şike davasına normal bir davadır diyip fenerbahçe küme düşmesini isteyen kişi ağır galatasaraylıdır. çünkü fenerbahçenin yapmış olduğu istanbul ve ankara yürüyüşlerinde galatasaraylı ve beşiktaşlı taraftarlarda katılmış yeniden yargılama fikrini savunmuşlardır. bu davanın siyasi bir dava olduğu zamanla daha da netleşmiştir. bunu görmemek için ya kör olmak ya da fanatik galatasaraylı olmak lazım.
    #237254 smertin | 01/06/2014 23:03
     
  2. 2
    o yeniden yargılanma diyenler galatasaraylı falan değil zamqi. hadi türkiyede kumpas kuruldu, cas ve uefa bunun neresinde?
    #237256 der tiger von kreuzberg | 01/06/2014 23:13
     
  3. 3
    olay fenerbahçe değil. yasalarla belirlenmiş suçlara verilecek cezaların bile verilemediği bir ülkede masumiyetten bahsedebilir miyiz? fb küme düşsün, şikenin cezası yasada var cezasından bahsetmiyorum. tecavüzden tutun gaspa, bölücülüğe, dolandırıcılığa, organ mafyasından fuhuş mafyasına. hayal gücünüzü serbest bırakın. dönerse sizindir dönmezse zaten sansür tir edin. peki neden fenerbahçe? çünkü eşşeğin zi- yani rüzgar oradan esiyor da o yüzden fenerbahçe. çünkü, hakikaten en büyük sivil toplum örgütü olabilecek potansiyele sahip olduğundan dolayı fenerbahçe. beşiktaş bile reyting yapamaz hale gelmişken trabzonu, sivası, bursayı, eskişehiri konuşsan nereye kadar konuşacaksın. toplumun ne kadarının ilgisine ne kadar çekeceksin ki. olmaz, işte o yüzden fenerbahçe. peki ergenekon, neden ergenekon? baştan aşağıya sembolizm. he he tapınakçılar, illuminati falan. ergenekon türk milletinin yeniden doğuşunun efsanesi. bu kirli siyasi oyunlar üzerinden, varoluş efsanesinin üzerine çamur atılması sembolizmi. balyozlar falan... kısacık cumhuriyet tarihinde bile kaç tane balyoz operasyonu olmuştur. ha, son olarak da, futbol takımlarını ülkeden daha çok sevdiğimiz sürece. fenerbahçe sansür küme düşer.
    #237257 kutup | 01/06/2014 23:15
     
  4. 4
    sakın cumhuriyetin son kalesi falan deme ağlarım :( aziz yıldırım, asker kaçağı ve nato mühendisi değil mi? bu adam mı atatürkçü.? galatasaraya niye yapmıyorlar da fenere yapıyorlar? çünkü aziz onlara direndi diye mi? 2010-11 sezonunda alexi de alıp başbakana çıkan ve forma veren ben miyim acep?
    #237258 der tiger von kreuzberg | 01/06/2014 23:18
     
  5. 5
    @2 cas ve uefa ile ilgili sana şunu söyleyeyim. neden 2 yıl ceza aldık. kısaca anlatayım. iddianamede fenerbahçe 3 maça şike yaptı diye geçti ancak polis fezlekesinde 19 maç vardı. daha iddianame yazılmadan fenerbahçe ceza aldı ve direk olarak polis fezlekesinden yani 19 maçta şike yapmaya teşebüsten dolayı. avrupayla bizim aramızda hukuk farkı vardır. bizde savcının kararı esas kılınır yani 3 maç. bizde polis herkesi alır içeri savcı salar. ama avrupada polislerin yaptıkları bizim savcı yaptıkları gibi işler. orada polis fezlekelerine göre işler yürür. cas davasında 19 maç için savunma yapıldı ancak cas hakimleri 19 maç varsa kesin suç vardır diye ceza verdi. şimdi bunu platini de anladı ve bizim için dava kapandı dedi. başka yaptırım olmayacak dedi. trabzon şikayeti üzerine yeniden bir soruşturma açıldı ancak bu soruşturma gayet normaldir çünkü kim her hangi bir araştırma isterse uefa bu araştırmayı yapar. bakalım sonucu ne olacak göreceğiz. ancak unutmayın ki 17 aralık savcısı ve polisi 3 temmuzu yapandı. bunların yaptığı her işe kumpas diyip şike kumpas değildir demek ironi olur arkadaşlar. olaya futbol takımları açısından bakmayın. bizi 1 yıl göndermeyen tff bizim yöneticiler gitti ve dedi ki madem bizi suçlu görüyorsunuz bizi küme düşürün. düşüremediler !!
    #237259 smertin | 01/06/2014 23:25
     
  6. 6
    reserved. çok mühim bir görüşmedeyim de.
    #237260 der tiger von kreuzberg | 01/06/2014 23:27
     
  7. 7
    @4 bana dediysen, yok öyle bir şey demem. demek istediğim şey, fenerbahçenin başında aziz yıldırım var. hakkında nato müteahhidi, mafya, silah kaçakçısı, asker kaçağı falan filan bir sürü iddia var. bir şey dediğim yok ama olay da zaten işte bu. yani fenerin başkanı bu. olmadıklarının da olduklarının da ispatı yok ama galatasarayın ya da beşiktaşın başkanı da bu nitelikte biri olabilirdi. işte bahsettiğim rüzgar o zaman o taraftan eserdi ve bu işleri galatasaray, beşiktaş üzerinden konuşuyor olurduk. para, sermaye takım tutar mı. renklere aşık garip gureba vatandaş. sermaye hangisinden daha çok kâr edecekse, hangisinin etkisi daha büyükse onu destekler, onun tarafında yer alır. fenerbahçe güçlü. belki güçlendirdiler. olamaz mı? asırlık kulüplerimizden bazıları kulüp binasının kirasını ödemekten acizken, 3 gün önce kurulan kasımpaşaspor'un birden yıldızının parlaması falan. spor en son ne zaman siyasetten bağımsız yapıldı ki? benim yaşım yetmez o günleri görmüş olmaya. yeten varsa dinlemekten memnuniyet duyarım. nato mühendisi, nato müteahhidi olarak değiştirildi.
    #237261 kutup | 01/06/2014 23:29
     
  8. 8
    Nato mühendisi değil, müteahhidi.
    #237263 galfe | 01/06/2014 23:34
     
  9. 9
    @6 dostum asker kaçağı falan olması zerre kadar umrumda değil fenerbahçeliyim severmiyim evet severim ancak asker kaçağı ise gitsin yapsın. bu kişisel bir durum. şike davası kulüp olayı. her takım gitti başbakanın yanına herkes gider. istekler vardır yapılması istenen şeyler vardır. adam desteklemiyor diye iş yapmasın mı. bu adam ağır atatükçü. kendiside müteahhit ve nato inşaatlarını yapıyor. ergenekon davasına bağlanmaya çalışıldığını akpli milletvekili 3 temmuzdan sonra ağzından kaçırdı ve nitekimde öle de oldu. aziz yıldırım için kasası denildi ama bağlanamadı. işte bu davaya bu yüzden siyasi deniliyor. aziz başbakanı sevmediği herkes biliyor. şike davasında sadece fenerbahçe yargılanıyor olması saçma gelmiyor mu size. italyadan örnek veriyor herkes ama orada kaç takım ceza aldı. bizde sadece fenerbahçe. bir takım nasıl olur da kendi başına şike yapar ve hiç bir futbolcu hakem olmaz. ibrahim akın demeyin bizimle hiç adı geçmiyor dosyada. bunun rengi yok kutup yazar çok güzel özetledi.
    #237265 smertin | 01/06/2014 23:35
     
  10. 10
    @9 aynen katılıyorum. kişisel olaylar kurumsal zemine kaydırılıp kurumlar, kuruluşlar, kulüpler hatta onlara gönül veren insanlar yargılanıyor. rencide edilip horlanıyorlar. çok fazla da ağır konuşmak doğru olmaz ama aziz yıldırıma asker kaçağı diyip de askerden kaçabilmek için açıköğretim fakültesi, yüksek lisans gibi olaylara girenler, hepiniz vatan borcunu ödemeye canı gönülden heveslisiniz zaten öyle değil mi? 65inde emekli olmasın sigorta işlesin diye çocuğunu beşikte sigortalı yapanlar nato için iş yapan kişilere sansür atarlar. ikiyüzlülükte sınır tanımamak bu olsa gerek. (natoyu savunduğum ettiğim de yok yanlış anlaşılmasın. 700 küsür insanımızın kanı karşılığında dahil olmamıza izin verilmiş bir organizasyondur kendisi.) başbakanlık bu ülkenin yürütme başı gibi bir şey. onun da başında başbakan recep tayyip erdoğan var. tüm kurumlar, kuruluşlar, türkiyeye yatırım yapmak isteyen yabancı şirketler, yerli şirketler, spor örgütleri, kadın örgütleri, çocuk örgütleri, dernekler vs vs hepsi bu makamla görüşür. her biri hendi işleri için görüşür. makam sahibini sevmeyebilir ama bu makama küsülmesini gerektirmez ki zaten makama küsülmez. en basiti, galatasarayın stadını yapanla aziz yıldırımın görüştüğü aynı kişi değil mi?
    #237271 kutup | 01/06/2014 23:47
     
  11. 11
    @7 demek istediğim sporla siyasetin ayrı olduğu değil. siyaset her daim sporun içindedir. mesela şükrü saraçoğlu. neyse konu dağılmasın. demek istediğim sportif olarak şike, teşvik gibi naneleri yıllardır yiyen, fenerbahçe kulübü yöneticiliğine belki de nato işleri nedeniyle tırmanabilen bir adamın aslında karşı olmadığı, beraberce çokça iş yaptıkları başbakana karşı imiş gibi görünerek olayı siyasileştirmesidir. daha önce dedim tam da o sezonun son haftalarında bu adam başbakana gitti çıktı, sonra bir maçta üç penaltıdan tut, emre belözoğlunun ankaragüçülü kağana attığı mesajlara kadar pek çok olay yaşandı. adam resmen kuzenim yazmış dedi sansür . cemaat-hükümet kavgasından sonra bir anda cemaate karşı dönüverdi. e bu takımın sponsoru ülker değil mi? ferit şahenk kim? emre belözoğlu nasıl yıllarca kaptan olarak barınabiliyor? @8 mühim olan nato idi abi :( @9 zamqi aziz yıldırım, fenerbahçe başkanı ise, bu yüzden tanınıyorsa, ben atatürkçüyüm, cumhuriyetin son kalesiyim diyorsa asker kaçaklığı da feneri bağlar. şikeyi de bu adam kendi için yapmadı. kişilerle kurumlar ayrılsın diye bizzat tayyip formül buldu. ya bu adam şikeyi fener için yapmıyor mu? ceza konusunda haklısın. salt fenerbahçe değil beşiktaş, giresun, sivas vs. hepsi ceza almalı. emenike o yüzden alındı zaten, hakemler konusu da eksik kaldı. o da doğrudur. galatasaray bulaşırsa düşsün aga, hiç de öyle yapan adamları savunmam, cidden.
    #237274 der tiger von kreuzberg | 01/06/2014 23:50
     
  12. 12
    ne olaylar dönmüş. durumum yok beyler, okuyamıyorum ama elinize sağlık. not: gençlerbirliğililikliyim.
    #237275 ikinci nesil | 01/06/2014 23:50
     
  13. 13
    @10 iki ay sonra askerim zamqi, sıkıntı yok ;) fenerbahçe başkanı şikeyi nasıl kendi adına yapar ya, gerekirse bilale anlatır gibi anlatın. adam kendi mi çıkıp oynadı? juventus yönetimi kendi mi çıkıp oynadı. yapmayın allah aşkına. küsemiyorsa diklenmeyecek, ben cumhuriyetin kalesiyim demeyecek. tayyip fenere bir şey olmasın diye demiröreni tff başkanı yaptı, fatih terimi galatasaraydan kopardı. vs. vs. stat mevzusu apayrı bir konu. şükrü saraçoğlu stadı'na kadar uzanmamız lazım onun için.
    #237278 der tiger von kreuzberg | 01/06/2014 23:54
     
  14. 14
    @11 zaten yazmıştım son cümle, spor ile siyaseti ayrılığını gören var mıdır diye. yok. yok işte sansür . işin içine bir şekilde giriyor siyaset. siyaset bilime, tekniğe bile el atıp isteğini yaptırırken(ilkokul mezunu vekillerin isteğiyle kurumlarımızın başındaki mühendislerin olmazı oldurmak için çırpınmaları gibi) spor ne ki. işin içinde para da olunca. söylemişim tekrar söyliyim rengin, adın bir önemi yok. neresi kârlıysa orada olmak üzerine kurulu bir sistem var. ayrıca hiçbir holding, grup patronu da tek ata oynamaz diye düşünüyorum. bir markası fenere sponsor iken öteki galatasaraya sponsor olur. aynı şey düşünce bazında da geçerli.
    #237279 kutup | 01/06/2014 23:59
     
  15. 15
    @14 futbol endüstrileşti. maçları evimizde izleyemiyoruz. salt türk futbolu değil. avrupa liglerinden basketbola kadar hepsi. borsaya açılmalar da cabası. ancak benim dediğim bütün bu endüstrileşen sektörlerde yarışıp hile yapan, böylece hem sportif hem de ekonomik çıkar sağlayanların; kendilerine dokunulunca feveran etmesi yavuz hırsız muhabbeti değil midir? siyasi boyut olsun olmasın, fenerbahçe şike yaptı mı? yaptıysa (ki cas ve uefa dahi böyle hüküm verdi) ceza şart değil mi? sırf hükümet operasyon yapıyor diye şike yaptığı belirlenenler af mı edilmeli?
    #237281 der tiger von kreuzberg | 02/06/2014 00:03
     
  16. 16
    işte yaptığını kanıtlayan deliller yok. 17 aralıkta telefon konuşmaları delil olamaz diye açılmadı. fenerbahçe davasında tek delil telefon konuşmaları. para transferi yok baskın yok. ayarlanan futbolcu hakem yok. yöneticiler arası açıkça belirtilen hiç bir şey yok. sivasa giden para diyorlar o paranın banka üzerinden bilet parası olduğu zaten o zaman kayıtlarda var. eğer şike parasıysa bunu o zaman hemen kanıtlamaları lazımdı ki o maçta sivas köpek gibi oynadı yani. uefayı bu olayın dışında tutun bunu önceki entrylerde yazdım. bu nizim ülke içinde çözülemeyen sorun. eğer varsa şike yapan bütün kulüplere versinler ceza trabzonun tapeleri nerede. karabüğe eskişehire ve ankaragücü başkanı melih gökçek ile telefon konuşmasında yenin maçı bizim futbolcuyu size bedava vereceğiz diyor açıkça. şikeyi bir takım kendi başına yapamaz!!!
    #237283 smertin | 02/06/2014 00:09
     
  17. 17
    @16 telefonun delil sayılmayacağı hükmü akplilerin kendilerini kurtarmak için uydurduğu saçmalık. bu yüzden fenerbahçe bu bakımdan haklı. ama eğer işgüzarlık yapılmayıp 17 aralıkta da delil kabul edilse kimse bir şey diyemezdi. yani mevzu telefon dinleme değil çifte standart oluyor. serdar kulbilgeden serkan kırıntılıya, korcan çelikaydan emenikeye kadar ayarlanan adamlar belli. kağan konusu tekrar hatırlatayım. şike tüm takıma para verilerek yapılmaz. bir adamı bile alsan etki eder (korcan). ha teşvik olabilir, trabzon da araştırılsın. teşvik yaptılarsa onlar da ceza alsın. ama meselemiz çifte standart olmamalı, fenerin veyahut herhangi bir takımın şike yaptığı halde ceza almaması olmalı.
    #237284 der tiger von kreuzberg | 02/06/2014 00:14
     
  18. 18
    şike olayı ispatını baskın yaparak para verildiği açıkça görülerek sağlarsın anca. yoksa şike yaptığını anlayamazsın. varsa suçu cezası çeksin fenerbahçe düşecekse düşsün. ama bu konu ispatı zordur sağlam takip ve iş üstünde yakalamak lazım. bu yüzden telefon kayıtları tek başına kayıt olamıyor olamaz. bütün kulüpler aynı şekilde 3 sezon önce iş takibi yapılsaydı eğer iş bu zaman kadar uzamazdı emin olun. şike yapmayan takım yoktur. özellikle bizim ptt liginde ne işler dönüyor.
    #237285 smertin | 02/06/2014 00:18
     
  19. 19
    @14 sonuna kadar yavuz hırsızlıktır. şike yaptığı hükmü verilenler affedilmesin tabi ki. ancak hükümetin operasyonu ya da adına ne denirse, daha önce de kinle yapılan operasyonlara ya da adına ne denirse ona şahit olmadık mı? fenerbahçe ceza alsın. ancak şu ortamda verilen hükümler, tutulan tutanaklar, alınan kararlar falan hep o bahsettiğim "kinle" hazırlanmış şeyler olamaz mı? tamamen yanlıştır demiyorum, diyemem de zaten ama olan şeylerin yanına olmayanların da eklenmiş olabileceğinden bahsediyorum. olmayan şeylerin varmış gibi tutanaklarda yer aldığı fikrine/olasılığına çok yabancı değiliz sanki. fenerbahçenin ceza alması, daha doğrusu fenerbahçenin bu ortamda ceza alması sorunları sümen altı eder. günah keçisi misali. herkes ak pak, fenerbahçe tü kaka edilmiş olunur ki bu da olayın kaynağına inilmeden yüzeysel bir temizlik anlamına gelir. benim düşüncem bu.
    #237286 kutup | 02/06/2014 00:18
     
  20. 20
    @19 kesinlikle katılıyorum yani kirli kişiler temizlenmiş olmayacak bu şekilde. adam gibi yapsınlar kimse suçlu cezayı versinler.
    #237287 smertin | 02/06/2014 00:20
     
  21. 21
    @18 zamqi kayıtları okuduysan para alış verşinin kimler arasında nasıl olduğu fiziki takip yapılarak isim verilerek anlatılıyor. siyah poşet falan. ibrahim akın konusu ayrı. zaten ptt'deki giresunspor dalgasına başladı ya olaylar. lig küçüldükçe şike artar. @19 sorunların sümen altı edilmesini akpliler dışında kimse istemez, bana göre hemen her yaz bu tarz operasyonlar yapılmalı. türk futbolu maalesef temizlenmedi. zaten 2011 öncesine dönersek futbol oynanmasın. ancaaak sümen altı ediliyor diye de günah keçisi olunmuyor. ha cambza bak denilerek oyalama olabilir ancak buradaki herkes ve siyasetle ilgilenen herkes kimin ne mal olduğunu, akpnin neler çevirdiğini biliyor.
    #237288 der tiger von kreuzberg | 02/06/2014 00:24
     
  22. 22
    @21 çok kişi biliyor ama bir şey yapmıyor. bir bakmışız önceden onların hesabına çalışanlar birden tersine dönmüş; bir bakmışız karşısında olanlar saflarına katılıyor. sonuç olarak, at izi it izi karmakarışık. biz de böyle konuşuyoruz işte. ama yine iyiyiz, küfür, hakaret yok. belki yüz yüze olsak sözler kesilir, sesler yükselir. bilemiyorum. dışarıda alelade insanlarca konuşulsa bunlar kavgalar çıkar, bıçaklar çekilir. o derece gömülmüşüz.
    #237293 kutup | 02/06/2014 00:36
     
  23. 23
    helal olsun ne yazmışsınız
    #237297 kutuptadevegörenbedevi | 02/06/2014 00:38
     
  24. 24
    @22 yok karşim sözlükte allaha şükür öyle küfürleşmeler olmuyor, nezih bir ortam burası xd. gerçi yönetim sansür tir git gibi, götünden anlamak gibi ekşitici hakaretlere dokunmuyor amma olsun. iyiyiz iyi.
    #237298 der tiger von kreuzberg | 02/06/2014 00:38
     
  25. 25
    @24 aman bu nezihlik bozulmasın öyleyse :D iyi kalalım. @23 öyle bir düşünce fırtınası işte :D
    #237306 kutup | 02/06/2014 00:41
     
iv> iv> iv> >