geçen benim yazdığım

  1. 1
    şiire kim ateşli oy verdi lan. gerekçesini merak ediyorum yani bir tahlil ver bana de ki bundan dolayı. o kadar kolay mı yaaa ateşli verip gitmek ?
    #336505 cokictimiyidegilim | 08/11/2014 23:40
     
  2. 2
    ateşli ateşli yanmıştır şiire morug öyle deme xd
    #336509 tool | 08/11/2014 23:54
     
  3. 3
    hangi şiir at bakalım belki çözeriz nedenini.
    #336522 anoktainoktagnokta | 09/11/2014 00:47
     
  4. 4
    -bebek- babamın yarrağından anamın yarığına düşen -bir intiharım ben. annem; en mahrem yerinde gömülüyüm. -ölüyüm ben.
    #336770 cokictimiyidegilim | 09/11/2014 16:23
     
  5. 5
    Arkadaş şiir sıçmış.
     
  6. 6
    cinsiyetçi bulmuş olabilirler.
    #336827 gastrovasküler boşluk | 09/11/2014 19:20
     
  7. 7
    evet öncelikle anlayış olarak da bir çok insan buna karşı durabilir. sonralıkla şiirde "yarrak" gibi kelimelerin geçmesi de itici gelmektedir. anlaşılmayacak bir şey yok.
    #336829 anoktainoktagnokta | 09/11/2014 19:22
     
  8. 8
    intihar yazmışsın ya ona kızmışlardır
    #336830 naylon | 09/11/2014 19:22
     
  9. 9
    Devam aynen böyle yazmaya devam et sen belli ki sözlükteki tüp bebekleri rahatsız etmişsin biliyorsun onları sen gibi babaları fişeklemedi birileri enjektörle itekledi bir de anayın orasından burasından çok bahsetme buna hazır değiliz
    #336838 galfe | 09/11/2014 20:01
     
  10. 10
    #şiirsokakta etiketiyle yaymak lazım bunu.
    #336839 cok kötüyüm | 09/11/2014 20:03
     
  11. 11
    müstehcenlikten değil kelime seçiminde problem var diye düşünüyorum.
    #336840 anoktainoktagnokta | 09/11/2014 20:03
     
  12. 12
    Yarrak gibi şiir olmuş. :D Neyse, yola devam.
     
  13. 13
    şunu da ekleyelim özellikle sanat içerisinde eş anlamlı kelime yoktur, yakın anlamlı kelimeler vardır. eserler seçili bir bütünlük ve bir kurgu içerir, yani her harften sorumludur yazar, her kelime seçimi okuyucuda farklı bir etki bırakır. bazen bunu içgüdüsel olarak bilinçaltı ile yaparlar ve bilinçsiz bir şekilde istedikleri etkiyi yakalamaya çalışırlar, bazen ne yaptıklarının farkında olarak eserlerini bilinçli kurgular ve dikkat edebildikleri her noktanın üzerinde dururlar ki istenilen etki yakalanabilsin, sapmalar olmasın. "yarrak", "anamın yarığı" gibi seçimler, yazarın bakış açısını ortaya çıkaran kilit seçimlerdir. bu kelimeler erkeğin ve kadının cinsel organına çarpık bakış açısını temsil ederler. en başta kelime zaten "yarak"tır. sonra bu kelime erkeğin cinsel organını kirli, ayıp, utanılacak bir şey olarak gören bakış açısının aracıdır. gibi, gibi. yani olay açık saçık olmasında değil. şiirin kurgusu bakış açısını yansıtır. şairler hayata bakışlarını, hayatı çok güzel noktalardan başarılı özetleyebildikleri sürece iyi şair olurlar. bunun için herkesin bakamadığı yaratıcı bakış açılarından bakabilmeleri gerekmektedir ama bu ayrı konu.
    #336846 anoktainoktagnokta | 09/11/2014 20:15
     
  14. 14
    senin içine sinmiş ki yazıp paylaşmışsın burada bizimle. bir kişi de beğenmeyiversin. sanat bu değil midir zaten? ürettiğin bir eseri önce kendin beğenirsin ve toplumda beğeniye sunarsın. bir eseri herkesin beğenmesi mümkün değildir. imkansızdır. yoktur öyle bir dünya.
    #336847 gastrovasküler boşluk | 09/11/2014 20:15
     
  15. 15
    bilici bir bakış açısıyla eleştiren anoktainoktagnokta başta olmak üzere, iyi ve ya kötü, elle tutulur yorumlar yapan bütün yazarlara teşekkür ederim. öte taraftan, şiir yazdığını söyleyerek öne çıkan, şiirlerine baktığımızda da teknik anlamda cılız, anlam ilişkisi bakımından da bir bütünlük oluşturamayan, şiirin temel taşlarından habersiz olduğu aşikar olan ve bütün bunlardan yoksun bir şekilde salt duygu patlamalarıyla şiir yazabileceğini düşünen, bu sebeple önüne çıkan bir şiiri de eleştirebilmekten aciz, elinden tek gelenin taşak geçmek olduğu aşikar olan kardeşlerime de hayatlarında sansür .
    #336875 cokictimiyidegilim | 09/11/2014 21:46
     
  16. 16
    tabi yanlış anlama şiir yazmak güzeldir. teknik eleştiriler dışında geri kalanı kişisel görüş zaten. yazma filan demek değil amacım katkı sağlamak eleştirirken de işte yazıyla yapınca bunu tonlama bilmem ne arkadaşlık filan olmadığı için anlaşılmıyor.
    #336883 anoktainoktagnokta | 09/11/2014 21:54
     
  17. 17
    Alınma ama sen oraya 'yarrak' yazarsan senle 'taşşak' geçerler. Öte yandan, şiirin mantıksal açıdan kabul edilebilir olmuş.
     
  18. 18
    yarrak ve yarık kelimelerinin ses bakımından birbirini yankılaması, anlam bakımından da birbirini tamamlayan uzuvlar olması sebebiyle seçtim. derhal şiirde kullanılamayacak kelimelerin listesini yapıp odama asacağım ve tanıdığım bütün şairlere göndereceğim ki yazıp kafanın tasını attırmasınlar.
    #336892 cokictimiyidegilim | 09/11/2014 22:08
     
  19. 19
    Tabii haklisin. Benim demek istediğim şey şu, kitleni sen yaratırsın. Abi lütfen ya, o kullandigin kelime her ne kadar yarıkla ses benzerliği taşısa da çirkin bir ifade sekli değil mi?
     
iv> iv> iv> >