1
ateyislik desen var. solcuysak solcuyuz. rakçıyız metalciyiz. barlarda takılır geceleri çıkarız. efes mefes içmez tubork takılırız. buradan bi üç dört kız zaten garanti. artı vokaliz ki şablonu var:
2.bp.blogspot.com/... en az sekiz kız olması lazımdı şimdiye. kime sorsam "sen çok garı götürüyondur haa" diyor istisnasız. çevremde benim gibi yaşayan herkes alemlere akıyor anlattıklarına göre. bende bi bug var ama herhalde bi kurup yeniden yüklemem lazım.
2
@1 kendin olmayı denedin mi?
#346377 Sandman | 25/11/2014 21:58
3
google, lolipop'u yayınladı kanka indir onu kur...
#346378 cerezneamk | 25/11/2014 21:58
4
bomonti değil eqsi
5
@2 denedim tutmadı işte onu diyorum :D
6
@5 yani sen "ateyislik desen var. solcuysak solcuyuz. rakçıyız metalciyiz. barlarda takılır geceleri çıkarız. efes mefes içmez tubork takılırız. " bu musun? ne gördüyse peşinden gitmiş özenti misin? kendine bunu yakıştırıyorsan çok şansın olmayabilir dostum.
#346383 Sandman | 25/11/2014 22:00
7
lan şaka maka özenerek başladım ama hepsine doğrudur. başka türlü nasıl oluyor ki?
8
@7 işte onu anlayamadığından bu durumda olabilir misin acaba? başkalarını taklit ettin çok güzel ama o hayatları o yaşanmışlıkları,o yaşanmışlıklar üzerine kurulu bir düzenin getirisi olan o 'yeteneklerin' olmadan sadece bir özenti olarak kalırsın malesef.acı ama gerçek.
#346388 Sandman | 25/11/2014 22:03
9
olm çal ski gitsin ya. ne uğraşıyon. o kadar şema çıkarmışın şekil yapmışın. derdin kız düşürmekse afedersin ama derdini skyim.
#346391 drjivago | 25/11/2014 22:06
10
#346392 drjivago | 25/11/2014 22:07
11
@8 ne beklediğini anlamadım tam olarak. tek tek inceleyelim. ateistlik diyelim misal. oldukça müslüman yetiştirildim ama çevremde inanmayan insanların ki bazılarını rol model olarak alıyordum, yaşayışları, davranışları ve görüşleri beni epey etkiledi. haliyle özendim ve bu müslümanlığı sorgulamama sebep oldu. ama bebeklikten öğrenilmiş bir şeyi kıyafet gibi çıkarıp başka bir şey giyemezsin, uzun bir süreç içerisinde araştırıp düşünerek değiştim. bu demek değildir ki hiç özenmedim, ateizmi sıfırdan keşfettim. nasıl olacak ki o? kim ateizmi bulan adam? solculuk diyelim aşağı yukarı yine aynı. ama bu daha da uzun sürdü epey milliyetçi yetişmiştim. ben daha çok felsefe yönüyle ilgilenip diyalektik materyalizmi mantıklı buldum. hala sol tarih bilmem mesela adam gibi. ama özenmedim diyemem, marks bile sosyalizmi bulan kişi değildir ki ben baştan yaratayım. rakçılık desen içinde yetiştiğim kültür kısmı var işin. yedi yaşında pink floyd kasetleri filan dinliyordum, evde vardı ve ailem de dinlerdi çünkü. özenmedim diyemem, hatta bu raksıtarlara, rakçı takılan insanların özgürlükçü yaşam tarzlarına çok özendim. başka türlü nasıl olacaktı, rak müziği baştan mı keşfedecektim? yanlış düşünüyorsun.
12
ha zaten normal genç bir adamım öyle çok zorluklardan geçip solculuğun üstün örneği filan olmam beklenemez herhalde :) ne yaşadıysak bu çıktı işte.
13
@12 anlıyorum.amerikayı tekrar keşfetmek yerine var olan yolları kullandın,bu da bir şeçim mantıklı tabi,fakat başkalarının izinden gidenler iz bırakmaz,iz bırakmayanlar takip edilmez,takip edilmeyenler ya boşluğa düşüp orada kalır ya da bunu değerlendirip daha yukarı çıkar.iyi ama seni sen yapan şeyler ateist olman,solcu olman veya rakçı olman olmamalı,burada bahsettiklerin muhtemelen insanların ilgisini çekeceğini düşündüğün güçlü yönlerin ve güzel bir şekilde anlatmışsın ama içindeki duygulardan pek bahsetmemişsin.yani atesit,solcu ve rakçı olmak belli yaş grupları arasında popüler olabilir ama amacın bu mu?anladığım kadarıyla ki yanlış anlamış olabilirim,daha sağlam bir ilişki arayan birine benziyorsun,eğer doğru anladıysam?
#346400 Sandman | 25/11/2014 22:19
14
@13 yok ciddi bir yazı değildi zaten ciddisini yazsam başka şeylerden bahsederim. asıl böyle bir algı var, ateist rakçı solcu olanlar "kız götürmek" için solcu olurlar ve grup seks partileri arasında yaşarlar gibi garip bir şey. onunla alay etmek istedim daha çok da çok düşünerek yapmadım bunu. ama ilk dediğine katılmıyorum, herkesin takip ettiği öncü insanları, rol modelleri, fikir babaları bulunur. hepimiz insanlık tarihinin süregelen etkileri üzerinden yaşıyoruz en basit örnek olarak.
15
yine sen yine uzun uzadıya entriler güzel kardeşim benim kendin olmakla ilgili problemi olcak bi adama benzemi neyse aqü önce hepsini okuycam lan?
#346406 efendi | 25/11/2014 22:27
16
@14 ilk paragrafında haklısın.insanlar ateist rakçı vs. olunca çok farklı ortamlarda içmeli sıçmalı ayinler vs. diye düşünüyor ama cidden alakası yok. ikinci paragrafınla alakalı olarak,tabi bu dediğine bir çok insan katılacaktır,teknik olarak hepimiz küçükken spiderman,batmas,süperman'e özendik onlar gibi olmak istedik gerçi olamadık o ayrı,ama ana fikir göreceli olarak doğru olabilir.
#346408 Sandman | 25/11/2014 22:27
17
okuyunca bişey yazmaktan vazgeçtim ?
#346410 efendi | 25/11/2014 22:30
18
@16 tabi medyadan aldıklarımızın da önemi var ama. daha kapsamlı düşünürsek daha doğru kurabiliriz dediğim şeyi. mesela hep tekrarlıyorum aynı şeyi ama, konuşmayı ve düşünmeyi, insan gibi yaşamayı ve üretmeyi de diğer insanlardan öğreniyoruz. çünkü genlerle aktarılmıyorlar ya da bir insan yaşamına sığacak sürede keşfedilmeleri imkansız. yüzbinlerce yıllık bir birikimin sonucu öğrendiğimiz şeyler. kelimelerimiz, kavramlarımız, tanımlarımız, sonuçta hayat görüşümüz, bu kavramları uç uca ekleyerek kurduğumuz fikirlerimiz, o fikirlerden temel alan düşünme yöntemlerimiz, kurduğumuz mantık dizgeleri, hepsi öğrenilmiş şeyler. çoğu fikrimizde antik yunan düşünürlerinin etkisi var mesela. altı bin yıl önce yaşanıp insanlığın birikimine katkı sağlamış şeylerin de, ikinci dünya savaşının da etkileri var yaşantılarımızda ve fikirlerimizde. biz gündelik yaşantımızı ve tüm öğrenme sürecimizi irdeleyip geriye doğru takip edemiyoruz çok karmaşık olduğundan, o yüzden ilk bakışta dediğimi anlamak zor geliyor olabilir. çoğu insan aslında hangi olaydan, düşünürden, okuldan, düşünce sisteminden temel aldığını bilmeden düşünür. gündelik yaşantısında bilinçsizce öğrenir, istese de istemese de öğrenir ve sonra çok karmaşık düşünce süreçlerinin aslında tamamen kendine ait, içinden gelen, doğuştan var olan bir sistem olduğunu zanneder. çok uzattım ama güzel konu o yüzden uzattım.
19
tabi anne baba, kardeş arkadaş öğretmen gibi şeylerden bahsetmedim bile, onlar bile yüzeysel kalıyor.
20
@1'i okudum ve küçük bir tebessumden sonra içimden şöyle dedim: "ironi bu, evet evet. Aig yazmış, şiir yazan adam, ciddiyetinden taviz vermeyerek iğneleme yapmış gibi.." Şimdi de gerisini okusak mı diye soruyorum gözlerime..