bu adam hakkında ne düşünüyorsunuz

  1. 1
    www.radikal.com.tr/...link ???
    #354796 drjivago | 05/12/2014 15:57
     
  2. 2
    sansür civanım geldi aklıma direkt
    #354798 yunowimnogood | 05/12/2014 15:59
     
  3. 3
    Bu aslında gayet sık olan bir durum. Yıllarca karşıyaka devlet hastenesinde çalışmış bir beyin cerrahının sahte olduğu ortaya çıkmıştı yıllar önce. Yine izmirde gayet ünlü olan bir diş hekimi aslında diş hekimi falan değil.
    #354799 curtisgillerden | 05/12/2014 16:00
     
  4. 4
    bence gayet akıllı adam özel hastanelerden falan epey para yemiş. suçlu varsa hastane yönetimleridir sansür lardır. adamın bi suçu yok al işte mühendislerin tıp sansür larından üstün olduğunun kanıtıdır bu adam aynı zamanda, var mı hiç sahte mühendis? ya da çaktırmadan mühendislik yapabilen? yok. benim düşüncem bu saygılar.
    #354800 silahşör | 05/12/2014 16:00
     
  5. 5
    tşk silahşör
    #354801 yunowimnogood | 05/12/2014 16:01
     
  6. 6
    @5 ne demek :)
    #354802 silahşör | 05/12/2014 16:03
     
  7. 7
    sevgili @4 evet. insanlar birbirinden üstündür. bana göre bir fırıncı da sansür dan üstündür. daha önce demiştim bilen bilir. sahte mühendis var tabi lan. binlerce insanı öldürmüş mühendis te vardır elbet. gölcük depremi vs ye balkabilirsin sormak istediğim şey adam sansür civanımdaki gibi diyelim. normal bir sansür dan çok daha iyi diyelim fakat diploması yok. sizce bu doğru mudur? anlaşılabilir mi? yargılayalım mı yargılamayalım mı?
    #354803 drjivago | 05/12/2014 16:04
     
  8. 8
    elini çalışan motorun içine sokma yaşayan hastanın içine sokma falan geyiği yapan sansür lara da buradan sesleniyorum, sen yaşayan adamın içine elini adam ölür belki düşüncesiyle sokuyon, mevzu kendi canın olsun bakalım sokacan mı. pezevenk bi de götün yiyosa motor çalışırken sok diyo elini sanki elimi sokunca motor elden çıkacak.
    #354804 silahşör | 05/12/2014 16:05
     
  9. 9
    @7 hacı o manada demedim alınma hemen üstünlük flan kelimelerine takılma yahu. yani böyle genel bir kıyaslama mevcut diye dedim ben onu. bence yanlıştır yapmamalıdır herhangi bir hata durumunda hesap veremez. hipokratla belli bir geçmişi de yoktur.
    #354805 silahşör | 05/12/2014 16:07
     
  10. 10
    @9 yok alınmadım zaten. haklısın aslında bazı meslekler malesef kayırılıyor da neyse. diploma görüşü vs için teşekkürler. evet diğer yazar arkadaşlar da belirtsin ama genel olarak bilim'in tekelleşmesi konusuna ne diyorsunuz?
    #354806 drjivago | 05/12/2014 16:10
     
  11. 11
    Abi o durum cidden enteresan. Mesela bu bahsettiğim dişçi perioda vs herkesin bildiği biri. Ama yıllardır işini sürdürüyor paşa paşa ve hastaları da gayet memnun kendisinden. Keza sahte sansür denilen insanlar öyle üç beş günde yakalanmıyor. Bu da demek ki uygun tedaviyi belli ölçülerde hastaya verebiliyor. Ulan bak o sahte beyin cerrahı kadını düşün. Yıllarca çalışmış bir sürü yerde. Bir de şöyle düşün, bu işi ciddi ciddi obsesif raddeye getirdi adam. Neden yapmasın ki? Öyle de öğrenir böyle de, gerekirse ölü çalar sansür yine de öğrenir.
    #354807 curtisgillerden | 05/12/2014 16:11
     
  12. 12
    ben bi dota atıp gelip okuyacam bir saat sonra yazdıklarınızı. hepinize dönecem ve size laflar hazırlayacam. hadi öptüm.
    #354808 drjivago | 05/12/2014 16:15
     
  13. 13
    Ya da adam diyor ki işte ben her türlü hastalık adını, tıbbi terimi ezbere biliyorum. Ulan belki asperger sendromlu eleman. Bu konu da onun için kilit ve burada kendi kendine bi şekilde uzmanlaşıyor. Ha ne kadar doğru bu bilinmez. Ama sürekli aynı şeyleri yinelemesi bile kendisinin tedavi etmeden önce tedavi alması gerektiğini gösteriyor bence.
    #354809 curtisgillerden | 05/12/2014 16:18
     
  14. 14
    @11 haklısın bir cerrahtan hiç bir eksiği olmayabilir ama bir hatasında onu öldürmek isteyen hasta yakınlarından kim nasıl kurtaracak bu adamı? yani düşün çok sevdiğini biri ameliyat oluyo ve kurtaramıyolar sonradan anlıyosun ki ameliyata giren adam sahte sansür muş, o anda o adamın kaç tane başarılı operasyondan çıktığını düşüneceğini sanmıyorum.
    #354811 silahşör | 05/12/2014 16:21
     
  15. 15
    ben sevdim bu adamı.
    #354812 putuk | 05/12/2014 16:23
     
  16. 16
    @14 dediğin tabi ki çok doğru. Keza ben de bu durumun bir hayli tuhaf ve anormal olduğunu düşünüyorum ama öyle bir üslupla yazmışım ki sahte sansür sever gibi bir durum olmuş gsjdkss. Yoksa hakikaten çok anormal. Hani nasıl bir cesaretle bu yapılabiliyor bilmiyorum.
    #354813 curtisgillerden | 05/12/2014 16:24
     
  17. 17
    @16 aynen büyük cesaret bence de :) yani yüzlercesinde olmaz belki ama birindeki bir ölümcül hata, hasta yakınlarını da geçtim vicdanen raskolnikov'dan beter eder bence.
    #354814 silahşör | 05/12/2014 16:26
     
  18. 18
    Adam bu işlere başladığında benimle yaşıtmış. Bi sansür da benim elimden tutsun yürüyeyim madem... Şaka bir yana böyle bir dünya yok. Tamam azmediyorsun, öğreniyorsun, hatta pek çok sansür sıfatıyla dolanandan daha iyi iş çıkarıyorsun ama bütün bunlar sana sansür luk yapma hakkını vermez. Ki zaten kendisi de bunun bilincinde. Her şeyin bir yolu yordamı var.
    #354816 skyrunner | 05/12/2014 16:29
     
  19. 19
    @16 sahte sansür ları destekliyorsun işte ben anlamam gayet bariz yani... şimdi bu arkadaş benim sansür um olsaydı zamanında sonradan öğrenseydim sahte olduğu sansür erdim belasını net. tamam akademik eğitim her şey değil ama bu meslek ile içli dışlı olanlar bilir bu işin bir etiği vardır. hasta kendini güvende hisseder çünkü belirli seviyede biri ilgileniyordur onunla. burda ki şahıs bir anlamda insanları da kandırmış olduğu için etik değildir şahsımca.
    #354817 strogoff | 05/12/2014 16:29
     
  20. 20
    dotamı attım. şimdi sıra geldi tespite , eleştiriye. bir insanın bilgiye ulaşması engellenemez bence ve bilim de tekelleşmemelidir. yani herkes istediği her konuda eğitim alabilmeli. yani sahte sansür 'un tıp fakültesinde gizli gizli derse girip ameliyatları izlemesi vs bence bunlar gayet anlaşılabilir ki sen, ben manav hüseyin emmi bile bunları yapabilmeli. öteki şekilde insanların eğitim hakkını engellemiş oluruz. fakat gel gelelim bunları uygulama noktasına: şimdi örnekteki abi'nin hasta baktığını ve bir kalbi elinde tuttuğunu öğreniyoruz. bu doğru mudur? tıp etiği hakkında da bilgisi olduğunu düşünelim. hastalara zarar vermemeyi de kendine ilke edinmiş biri diyelim ki diğer türlü bir sahte sansür u tartışmak anlamsız. adam tedavi ediyor ve bunu doğru yapıyor fakat diploması yok. bu noktada elbette çeşitli etik tartışmalar olsa da benim görüşüm şudur: bence insan hayatını ilgilendiren tüm mesleklerde (ki fırıncılık, hekimlik, aşçılık, mühendislik, inşaat işçiliği gibi yüzlerce meslek dalı bu alana girer. girmeyen nedir derseniz cevap veremem.) belirli bir otorite size yeterli olduğunuza dair onam vermelidir. bir kişi kendini geliştirip doğru müdahaleler yapsa bile bu bilmeyen birine ön ayak olabilir. misal : www.hurriyet.com.tr/...link adam zakkumun kansere iyi geldiğini bir şekilde öğreniyor ve kaynatıp içiyor. ya da başka herhangi bir bitkisel ilaçta da görülebilir bu. böyle yüzlerce uygulama görebiliyoruz. efsanevi saçma geleneksel yöntemleri de çoğunuz bilirsiniz. işte bu adamın yaptığı birilerine yol gösterebilecek olması açısından yanlış bence. peki senin yeterli olduğunu kim belirleyecek. misal bir mimar , mühendis büro açmak için gider tmmoba başvurur. diğer meslekler de meslek odasına başvurur mesleğe başlamak için. meslek odasının otorite olduğunu belirleyen kimdir diye de tartışabiliriz fakat günümüz şartlarında gerekli olan budur bence. yoksa ttb yi veya tmmobu kim otorite ilan etti? yarın ben de arkadaşlarımla toplanıp bir meslek odası kursam ve otorite olduğumu ilan etsem, insanlara ruhsat versem mantıklı olur mu?bir meslek odası birine yanlış ruhsat verdi diyelim bu onun otoritesini sarsar ama bir kalemde silinip atılabilir mi? bu konularda kararsızım.
    #354886 drjivago | 05/12/2014 17:11
     
  21. 21
    benim anlamadığım adam nasıl hastaneye girip sansür culuk oynayabiliyor? bu işin belgesi bilmem nesi yok mu hiç lan, diploma göster desen gösteremez, nereden geldin desen cevap veremez, seni kim gönderdi desen emicem mi diyecek? sahte belgeler desen internette yazmıyor mu bunlar, bir sistemi yok mu bu işin?
    #354887 anoktainoktagnokta | 05/12/2014 17:15
     
  22. 22
    @21 sistemi yok. yarın gel geçir önlüğü sırtına , takıl profun peşine vizitte bi halt olmaz. neden mi? çünkü hayvan gibi kontenjan arttı. hoca öğrenciyi tanımıyor. sansür sansür u tanımıyor, ortam çok kalabalık. 5. senemde sınıfımda yeni tanıştığım adam var lan. yani her sabah da işe gelirken tutup diploma ne bileyim belge gösteremeyiz neticede. garip.
    #354890 drjivago | 05/12/2014 17:17
     
  23. 23
    @22 oha abi, internet diye bir şey var. yazılımını hazırlarsın tak tak kayıt tutarsın ben mi yanlış biliyorum lan 2014 oldu sene. yoksa kimsenin umurunda mı değil?
    #354891 anoktainoktagnokta | 05/12/2014 17:18
     
  24. 24
    abi kartlarımız var bizim misal. kartı basıp giriyorsun bazı yerlere, anestezi, ameliyathane böyle işliyor fakat poliklinik gibi günde binlerce hastanın girip çıktığı yere kart koymak sıkıntı. neticede hasta da oraya girecek. o poliklinik kapıları tamamen serbest geçiş bölgesi.
    #354892 drjivago | 05/12/2014 17:20
     
  25. 25
    çok garip yav.. bir yolu bulunur illa diye düşünüyorum hala.
    #354894 anoktainoktagnokta | 05/12/2014 17:21
     
iv> iv> iv> >