aig için

  1. 1
    yeni bir tartışma konusu. herkese açık tartışma gündemi. hayde bakalım. ben biraz üzerine düşünüp yazıcam. sazanlamak istemiyorum tartmadan ölçmeden. "beyinleri ile iş yapmayan insanlar bedenleriyle iş yapar." sözüne katılıyor musun? anoktainoktagnokta
    #442132 mark renton | 18/03/2015 20:19
     
  2. 2
    katılmıyorum.
    #442135 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 20:20
     
  3. 3
    açar mısın? örnekleyerek
    #442136 mark renton | 18/03/2015 20:21
     
  4. 4
    iş kavramının fiziki tanımına göre beyin bir iş yapmadan beden herhangi bir komutu yerine getiremez. mark renton daha çok ekmek yemen lazım. gg. hoşçakalın.
    #442137 drjivago | 18/03/2015 20:22
     
  5. 5
    bedeni idare eden organ beyindir. beden ile yapılan işler beynin komplike işlemleri sayesinde gerçekleşir. düşünce ve kültür farklı şeylerdir.
    #442140 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 20:23
     
  6. 6
    bu sansür yaklaşımı sansür . herhalde beyin çalışmadan vücut fonksiyonu çalışmaz. drjivago
    #442141 mark renton | 18/03/2015 20:23
     
  7. 7
    beyinden kastım fiziksel işlev değil. akıl daha doğrusu burada kastedilen. bu doğrultuda yazmanı isterim.
    #442143 mark renton | 18/03/2015 20:23
     
  8. 8
    sansür un yazdığını görmeden yazmıştım yav.
    #442144 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 20:23
     
  9. 9
    herkesin uzmanlık alanı farklıdır. kurduğun cümlenin anlamı doğuştan geri zekalı doğdukları için bedensel işler yapıyorlardır. bu yanlıştır. doğru eğitimi alan insan düşünceye yönelik de uzmanlaşabilir, bedensel beceriye yönelik de uzmanlaşabilir, uzmanlaşacak imkan bulamazsa uzmanlık gerektirmeyen işlere yönelir. olay bu aslında. şimdi bedenleriyle inanılmaz işler yapan akrobatların beyinleri çalışmıyor mu?
    #442146 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 20:25
     
  10. 10
    hayır bilimsel dedin ya ondan yani. yoksa tıpla alakası yok. kavramların bilimsel manalarını ele aldım sadece. neyse ben kaçıyorum aig varsa.
    #442147 drjivago | 18/03/2015 20:25
     
  11. 11
    iyi de bi insanın sırf geri zekalı olması neticesinde fiziksel bir iş yapması sence de anlamsız değil mi? normal olarak da belirli bir eğitime kültüre yahut tecrübeye, akılla düşünce ile yapılan işlere sahip olmayıp normal zeka seviyesinde (sen ben gibi) olup salt fiziksel işler yapan insanlar var.
    #442148 mark renton | 18/03/2015 20:27
     
  12. 12
    söylemek istediğini anlamadım. benim dediğime ters değilmiş gibi geldi.
    #442149 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 20:28
     
  13. 13
    çok uykum var zor algılıyorum.
    #442150 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 20:28
     
  14. 14
    git yat ya.. höff.. iki köşeye sıkıştırayım istedim seni. ama bu konu aklımda :) tekrardan açıcam bunu sana.
    #442162 mark renton | 18/03/2015 20:36
     
  15. 15
    neden ki ne problem var :D
    #442192 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 20:52
     
  16. 16
    git dinlen öyle gel :) performansın çok düşük bugün.
    #442195 mark renton | 18/03/2015 20:53
     
  17. 17
    niye yav cevapladık işte ne güzel :D
    #442206 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 20:57
     
  18. 18
    lan olm sen bana tıptan girdin neden bugün homosapienvari cevaplar verdin anlamıyorum. :)) bana söyler misin, soruyu tam şöyle sorucam: beyinden kasıt, akıl, kafayla yapılan işler yani. mühendislik mimarlık ne bileyim ya da muhasebecilik müşavirlik falan. böyle anla sen. fiziksel olarak da misal spor dalları, ne bileyim mankenlik falan gibi. "beyinleri ile iş yapmayan insanlar bedenleriyle iş yapar." anlat. kültürlenelim bakalım sen neler diyecekmişsin :)
    #442211 mark renton | 18/03/2015 21:00
     
  19. 19
    iki aşamada cevapladım zaten, anlatamamışım derdimi demek ki. beden ile yapılan işler de beyin içeriyor. burada mesele beyin değil, düşünce-kültür, somut soyut çatışması yani. uzmanlık diye bir mesele var, bazı insanlar bir bütünün soyut-planlama kısmında uzmanlaşırken bazıları somut-uygulama kısmında uzmanlaşabilir. her iş plan-eylem ikiliğini içerir ama. yani katılmıyorum bu cümleye. her işte teori ve pratik bulunuyor. mesela bir futbolcu iyi bir futbolcu olmak istiyorsa toriği epey bir çalıştırmalı. çok planlı hareket etmeli. cümleden çıkan asıl anlam beyni çalışmayan gerizekalılar amele olur. sen bunu böyle kullanmıyor olabilirsin, ama o homosapienvri dediğin açıklamayı yapmazsam bu cümle bu anlamda anlaşılır ve zararlıdır, hatalıdır, yanlıştır.
    #442217 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 21:08
     
  20. 20
    bunlar tabi cümleye ilk baktığımda yaptığım çıkarımlar. gelişmesi için karşı tez sunulması lazım, yanlış düşünüyor da olabilirim. bu böyle tek bir cümle mi yoksa bir bütünün içinde mi geçiyor?
    #442218 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 21:12
     
  21. 21
    peki hayatında hiçbir eğitimin olmasa idi, bu soyut da olabilir somut da, hangi mesleği yapardın örneğin?
    #442219 mark renton | 18/03/2015 21:12
     
  22. 22
    tek bir cümle bu. bütünden ele alınmamış.
    #442220 mark renton | 18/03/2015 21:12
     
  23. 23
    beyin gelişmeye başladığı vakit fiziksel gelişim düşer beyin ve fiziksel yapı bu konuda ters orantılı bunu ben değil biliminiz söylüyor =/
    #442221 abraham linkkoy | 18/03/2015 21:12
     
  24. 24
    abraham linkkoy ne gibi? misal?
    #442222 mark renton | 18/03/2015 21:13
     
  25. 25
    @21 soruyu ne amaçla sorduğunu anlamadım. @23 doğrudur.
    #442224 anoktainoktagnokta | 18/03/2015 21:14
     
iv> iv> iv> >