entarileri (2115)
- @101 eyvalla hocam, bilmukabele :) @102 buyur hocam...evi açık herkese :D ama artık kimin böbrekler gider o konuda söz veremiciğim:D#422447 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 13:28
- ahahah:D ya yok ben artık gözüm kapalı yapıyorum, 2 dakikalık iş de ortalık pisleniyor sonra onu temizlemeye uğraş .d yoksa nolcak, elime yapışacak değil ya :D#422438 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 13:24
- stro, yunow, sk... siz nerde kalacaksınız abi? yani ayarlamışınızdır diye düşünüyorum da... ben ve evim müsait. aklınızın bir köşesinde olsun yine de. ancak gelirken lütfen böbrekleri paket yapın da hiç uğraşmayayım ya! :D#422431 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 13:21
- istanbul dışından gelenler, maç günü mü istanbulda olacaklar ?#422424 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 13:18
- her türlü yoruma saygım var. lakin bu başlığın konusu ege üniversitesi'nde çıkan olaylar ve sonucunda ölen bir ülkücü olan fırat değildir. ha o olay ya da aig'in sözünü ettiği kadının türban takması özelinde kadının köleliği konuşulmak istenirse ayrı bir başlık açıp o konuyu uzun uzun tartışabiliriz.#422322 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 11:59
- birazdan yapacağım omletin içine katacam. bu ne la :D#422312 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 11:53
- Gregory House çıktı. kim la bu adam ? :D#422284 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 11:21
- @63 yok hayır hayır...sırrı süreyya'nın solcu olup olmadığını ben de bilmiyorum. açıkcası ilgilenmiyorum da solu olup olmamasıyla. ama sağcı ya da herhangi bir ideolojiye sahip de olsa o alıntıladığım söyledikleri bence kesinlikle doğru ve samimiydi. chp ye solcu gözüyle bakan kaldı mı hala ya:) @64 valla onu istersen başka bir başlıkta tartışalım aig. yani bu kadınların köleliği konusunu. onu fişeklemeyi de sana bırakıyorum. aksi takdirde bu konu çok dallanıp budaklanır. bu konuda gene düşüncesi olan varsa ben beklerim.#422278 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 11:15
- @17 semi olurmuş mahlasım...semi : Sen algısı açık, hassas, duyarlı olduğun için mahlasın Semî olmalı. İşitebilen, duyabilen, algılayabilen anlamlarına gelir. @19 olağanüstü hafızaya sahipsin : yalan :D @20 sanatçı ve maceracısın....eh :D yeter la göndermeyin, dayanamayıp çözüyorum:D#422277 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 11:11
- bu arada diğer testleri çözeyim, bakalım neler çıkacak daha:)#422272 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 11:03
- @18 olabilir tabi. algıda seçicilik diyelim:)#422271 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 11:02
- son cümlene ayrı olarak değinecem ama diğer söylediklerine genel olarak katılıyorum ama şöyle bir çelişki çıkmıyor mu aig ama bu gezi parkı olaylarında özgürlük için mücadele edenlerin çoğu kendisini solcu hatta solculuğu de geçtim, kendilerini devrimci ilan etti. haa ben onların çoğunun ne solcu ne de devrimci olduklarına pek inanmıyorum. bu nedenle de samimiyetlerine inanmıyorum. senin söylediklerin de benim düşüncelerimi doğrular nitelikte olmuş genel olarak. son cümlen için ise şunları söyleyeyim: 28 şubat döneminde(sanırım senin de aklından geçen süreç buydu yazarken) küçüktüm ve bu fikirlerim de yoktu tabi ki. eğer yanılıyorsam lütfen düzelt ama 28 şubat dönemini protestolara katılan popülasyonu gezi ile karşılaştırıyorum da kafamda...28 şubat popülasyon bazında, gezinin neredeyse yanına dahi yaklaşamaz, yaklaşamıyor. haa 28 şubat döneminde ne kadar solcu dışarıdaydı bunu tabi ki bilmiyorum ama sayıca çok da fazla olduklarını düşünmüyorum. açık söylemek gerekirse, benim bu düşüncelerim, sırrı süreyya önder'in gezi döneminde verdiği kısa bir röportajla ortaya çıktı. uzatılan bir mikrofona "ben 28 şubat döneminde de sokaklardaydım, bugün de sokaklardayım, yarın karşıt bir düşünce için yine sokaklara rahatlıkla çıkarım, çıkacam" şeklindeki sözlerinden sonra kafamda şimşekler çakmaya başladı - ki samimiyet budur benim gözümde.#422269 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 11:01
- yan şimdi böyle övme ukala durumlarına girmiyim ama... diyorum ya hani. zarif bi yapım vardır. ya da olmaya çalışırım...kadın çıkması bundan dolayı bence:)#422261 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:52
- ince ruhluyum...ondan olsa gerek zaar :D#422255 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:49
- 20 lerinde bi kadın çıktım iyi mi :D evet ruhum genç bunu biliyorum da kadın nalağa :D#422254 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:49
- mozart çıktım :D#422251 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:47
- dur 2. gönderdiğin linkteki sorular biraz daha cevaplayacağım tarzda. merak ettim bakayım kim çıkacam:)#422250 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:46
-
#422246 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:43
- ya da tatil günlerinde ne yapmayı seversin. yani bu nası değişken bir soru:) yorulmuşsam yataktan çıkmam...çok yorgun değilsem de çıkar gezerim:) ben mi dengesizim sorular mı dengesiz bilemedim ama ben onedio testlerini valla çözemiyorum:)#422244 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:41
- ben bu soruları gerçekten çözemiyorum ya :( bak daha ilk soruda takılı kaldım:) hayalcilik - aptallık - insanlar - arkadan bıçaklanmak - esaret - açgözlülük e buradaki insanlar şıkkı, zaten diğer tüm şıkları kapsıyor ki? diğerlerine ne gerek var.#422243 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:41
- yapmışken bana da omlet yap bari ya#422240 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:37
- @57 aig, söylediğin gibi hepsini okumadığın için biraz ortasından girmiş gibisin konunun ama ziyanı yok, elimden geldiğince toparlamaya çalışayım: öncelikle, fırat çakıroğlu olayı sadece konuya girmek için bir örnekti. konu fırat'tan çıktı. fırat olayın detaylarını bilmiyor(d)um. ama bu tartışma esnasında öğrendiğim kadarıyla, fırat ve arkadaşları larla diğer gruba saldırmışlar, bir çatışma olmuş ve sonucunda da ölmüş, öldürülmüş. ölüm her ne kadar normal şartlar altında kabul edilemez olsa da bu tip savaş ya da küçük çaplı çatışma durumlarında ne kadar kabul edilebilirdir ya da saldırılan tarafın nefsi müdafaasının şekli ve şiddeti ne şekilde olmalıdır, bunlar bu tartışmanın konusu değil. bunları bir yana koyarak ve vereceğim örneğin içindeki sürrealist öğelere takılmamanı(zı) ümit ederek şunu merak ediyor ve soruyorum ben: bugün tkp, aynı akp çoğunluğu gibi iktidara gelse ve (hani yapmaz ya, farzedelim ki yaptı)türban (ya da başörtü) kullanan kişilerin türban(ya da başörtü) takma ve/veya çeşitli dini özgürlüklerini kısıtlasa, iktidar partisine oy veren solcu ve komünistler sokaklara çıkıp bunu protesto eder mi? ben yapacaklarına inanmıyorum. sonra da diyorum ki, sadece kendi canın yandığında, kendi ve yakın bulduğun düşüncelere baskı uygulandığında sokağa çıkarsan bunun adı hiç de samimice olmaz, benden senin samimi olduğuna inanmamı bekleme, samimi olduğunu düşününler de en az senin kadar samimiyetsizdir diyorum. ve buna oluşturacağınız ani-tezleri bekliyorum. eğer, buna vereceğin(iz) cevap, "her ideoloji, kendi karşıtlarını düşman beller, onunla savaşır ve yok etmek ister ya da eder" şeklindeyse şöyle bir soru çıkıyor ortaya kafamda: o zaman her ideoloji (komünizm de dahil) varolan düşüncesinin yanında aynı zamanda faşizan mıdır da? bu durumda neden rte'yi faşizan tutumları için eleştiriyoruz? o da belki de tkp iktidara geldiğinde yapacakları benzer tutumu sergiliyor. yani kendi düşünceleri dışındakileri ortadan kaldırmaya, yok etmeye çalışıyor...#422237 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 10:34
- @52 katılıyorum. konu kilit, dağılalım.#422020 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 01:08
- @50 tartışılmaz diyorsun ama tartışmaya müdahil olan sensin? müdahil olmandaki amaç beni korumak mı yoksa? boşver onu.#422012 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 01:03
- kimin söylemlerinde? benim mi? ben başından beri aynı şeyleri soruyorum. sen konuyu daha derinlere çekmeye çalışıyorsun. ben basit sorular sorarım zaten hep. yoksa kimseyi yenmek- yenilmek gibi derdim yok benim.#422006 koşu bittikten sonra da koşan at | 22/02/2015 01:01